Pages

January 25, 2013

beg vs kucing xda mulut.

assalamualaikum .

hewhew :p uolls ~ aku dah pandai beli barangan comel tau x. pink-pink gtewwww :p

aku terasa macam bermimpi di tengah malam hari sebab aku beli barang tu. nak tgk? nk tgk? nk tgk?
mari la tgkkk :p aku beli semalam dengan kawan aku c farrha. kedai hapa ntah. dulu nama dia kedai 20 sen. tu nama pendek. nama panjang 20 sennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. tapi aku tgk xda pun brg2 dia harga 20 sen. nt aku saman boss dia 20 hengget. sapa sokong sila turun tgn





















TARAAAAAAAAAAAAAA !!

sori aku pakai youcam kat laptop jea. hapa ngko engat aku rajin nk kli-klik snap-snap bagai di tengah malam yg buta lagi rabun ni




pink-pink gtu. siap ada reben uolls




pastu aku nampak klip gambar kucing xda mulut ni :p aku rasa dia comel,aku beli.





pastu an,aku rasa beg tu plain sgt xda hiasan selain reben.
so,

TARAAAA!!!












comel x? comel x? aku berani potong jari kalau ada yg kata x comel.
tolong la kata comel ek. aku xmau kudung T_T

huahuahua. aku rasa beg tu comel sgt :p mata aku asyik tgk beg tu jea. 
pes pes an,aku tgk beg ni yg wana coklet.lawa okay. tapi c farrha pon p selongkar beg lagi beg2 tu. dia kata,"sue! warna pink ni sgt comel!"
masa tu aku x tgk lagi pon beg tu. dlm hati aku kutuk2 warna tu. skali aku tgk, whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa bersinar2 mata aku. aku x byk bunyi aku terus beli. pandang belakang nmpk klip hello kitty. jgn tanya apa aku buat pastu. dah terang2 ko nmpk gambar kat atas ada hello kitty tu an

k baii










No comments:

Post a Comment